Porady:

MIĘŚNIE BRZUCHA

Mapa mięsni brzucha

Mięśnie proste rozciągają się od mostka do biodra.
Mięśnie skośne otaczają je po bokach.
Zginacze biodra to mięśnie, które pomagają unosić w górę nogi.

Brzuszek, to na pewno jedna z części ciała, na punkcie której większość z nas ma obsesję. I nawet jeśli wszystkie inne partie ciałą w wyniku intensywnych treningów zdecydowanie wyszczuplały, to brzuch najoporniej poddaje się zabiegom.


Uzyskanie ładnych kształtów mięśni brzucha i zmniejszenie wymiarów w talii wymaga trochę czasu, cierpliwości oraz chęci, ponieważ zrzucić zbędny tłuszcz niestety nie jest łatwo, a wypukły brzuch zniekształca całą sylwetkę.

Panuje błędne przekonanie, że trening mięśni brzucha jest sam dla siebie rozgrzewką.(może dlatego, że wiele osób traktuje ćwiczenia na brzuch, jako rozgrzewkę przed treningami innych mięśni). Nic bardziej mylnego. Trening mięśni brzucha powinien być poprzedzony rozgrzewką-nie gorszą niż przed treningiem innych partii umięśnienia. Prawidłowa rozgrzewka przed treningiem mięśni brzucha zawiera, poza ćwiczeniami aerobowymi( zwiększającymi temperaturę mięśni)-jak przy innych grupach mięśniowych, także odpowiednie ćwiczenia angażujące dolny odcinek grzbietu- np. skłony, skręty tułowia, krążenia bioder jak również mięśnie prostowniki bioder(bardzo aktywne w treningu mięśni brzucha).

Kolejnym błędem popełnianym w treningu mięśni brzucha są zbyt częste treningi, a co za tym idzie, zbyt krótki odpoczynek.

Uzbroiwszy Cię w tą wiedzę, zachęcam do zapoznania się z ćwiczeniami dającymi najlepsze efekty. Proszę, zwróć uwagę na menu z prawej strony - znajdziesz tam cenne porady oraz zbiór faktów związanych z ćwiczeniem Twojego brzucha na kaloryfer!

ZOBACZ KONIECZNIE
TABLETKI NA WIELOKROTNY ORGAZM I DŁUŻSZY STOSUNEK Porn-Pro-Pills